piątek, 26 kwietnia 2013

Prolouge

Los, dziwne słowo. Co ono oznacza? Mogłabym znać Los? Chyba nie. Bo w końcu. Los to bieg zdarzeń, które są nam przeznaczone, ale dlaczego? Dlaczego? To pytanie mogę powtarzać w kółko, a będę znała odpowiedź. Nie. Nie uśmiechami się czekać moje całe swoje popaprane życie żeby zrozumieć jego sens. Ten świat jest dziwny. Po co czekać jak można skrócić męki, ale nie umiem tego zrobić. Tchórzę. Zatracam się w marzeniach, a tak naprawdę ich nie mam. Nic. Kompletnie. Jestem nikim. Nie mam rodziny. Nie obwiniam innych za to, ale za to inni wytykali mnie palcami przez to że nie mam ludzi, którzy by mnie wspierali. Skoro kilka lat byłam sierotą to co teraz. To miasto jest najgorszym co mnie w życiu spotkało. Nie potrafię zrozumieć mojego życia. Miałam wszystko, a tak nagle wszystko prysnęło. Straciłam prawie wszystkich. No właśnie prawie. Dla innych to nie zrobiłoby różnicy, czy prawie wszystkich, czy wszystkich. To jedyna osoba, która mnie tak bardzo zraniła. Głupio to brzmi jeśli chcę go znaleźć, a jednak bardzo mnie zranił. Naucz się kochać, a będziesz kochana. To nie jest motto. To tylko głupie przysłowie, które i tak do niczego nie prowadzi. Tak jakbym powiedziała. Zrań kogoś, a on odwdzięczy się tym samym. To tylko słowa, ale dla ludzi znaczy to wiele. Motto na całe życie, tak? To chyba wybiorę drugą obcję, której nie ma. To chyba jakiś idiotyczny żart. Po co mi jakieś cholerne motto na całe życie, skoro mi się wydaje że ja w ogóle nie żyję. Pojebane. nie? To jest idiotyczne że mówię do siebie w myślach. Co mam zrobić? Powiedz? No co? Chyba jedyne co zrobić to zasnąć na wieki. 
       
Od Autorki: Trochę dziwny prolog, ale wszystko się wyjaśni po pewnym czasie. Prolog pisany z piosenką. Trochę nie pasuje do prologu. Przed pierwszym rozdziałem radze wam zajrzeć w zakładkę bohaterowie. Z tam tond dowiecie trochę więcej o naszych głównych bohaterach. Wiem że prolog jest krótki nawet bardzo. Ale zachęcam do czytania, komentowania i obserwowania bloga. Na razie napiszę kilka rozdziałów, ale nie będę i dodawała. Nie chcę pisać ze spontana, bo na innych blogach to mi nie wyszło. To na tyle Enjoy.    

3 komentarze:

  1. Ciekawy prolog. Zaciekawił mnie do dalszego czytania i tak jak mówisz, że w kolejnych rozdziałach wszystko się wyjaśnie także czekam niecierpliwie ;*

    [spam]
    "Placówka Concord College to szkoła z internatem, do której są z chęcią zapisywani uczniowie. To w niej każdy młody człowiek poznaje najważniejsze wartości międzyludzkie, odkrywa swoją przyszłość oraz wzbogaca swój poziom inteligencji. Czy Jamie Holat, zbuntowana nastolatka znajdzie siebie na tej uczelni? Czy Allie Collins, Harry Styles, Zayn Malik, Niall Horan, Louis Tomlinson, Liam Payne, Eleanor Calder, Danielle Peazer, przyjaciele, którzy znają się od lat pomogą zrozumieć nowej uczennicy, że rodzice wysyłając ją tu chcieli tylko jej dobra? Czy miłość oraz przyjaźń się pojawiająca przetrwa już na zawsze? Czy nastolatkowie będą woleli wybrać dobro, czy może jednak zło? I czy na pewno wszystko się ułoży?"
    Serdecznie zapraszam na naszego bloga, który może Ci się nawet spodoba. Jeśli tak będzie to liczymy, że skomentujesz i zaobserwujesz.
    http://life-are-moments.blogspot.com/
    Bardzo przepraszam za spam.
    Pozdrawiam, Allie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, bardzo intrygujący prolog. Inny. Czytam wiele książek, ale.. coś takiego widzę po raz pierwszy. Wiele z tego co napisałaś, to prawda. Największa prawda - Los człowieka zawsze pozostanie dla niego tajemnicą.
    Nie pozostaje mi nic innego jak czekać, co z tego wyjdzie.
    [skrzydlate-rece.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcie w tle, prolog oceniam na 5 z wielkim plusem. Trochę za mała rozdzielczość posta podobnie tak jak ja mam na blogu.

    Mam nadzieję, że odwdzięczysz się na:
    http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń